loading...
مشاوره -بخش ویژه خانمها-( اهواز/کیانپارس)
مشاور: ف. کیان زاده بازدید : 6 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

در تمام سلولهای بدنم صلح الهی برقرار است.

 

بدنم سرشار از شفاست.

 

وجودم مستقیماً به سرچشمه شفا وصل است و این را کاملاً حس می کنم.

 

نور سلامتی و تندرستی تمام درات وجودم را روشن و روشنتر می کند و من سپاسگزارم این نعمت بزرگم.

 

خدایا با تمام وجودم سپاسگزار تو ام ای منبع بی پایان شفا و راستی.

 

هر نقصانی فقط دریچه ای پربرکت است که به سوی نعمتهای بزرگتر و  کیدی برای سعادت حقیقی من. 

 

هر کجی و کاستی و شرّی به اذن خداوند قادر و توانا تبدیل به  راستی و خیری بزرگ و عالی می شود. 

 

هر بیماری یا دردی به اذن خداوند تبدیل به سلامتی و راحتی و شادمانی عالی می شود.

 

این نقصان لحظه لحظه به خیر و برکت تبدیل می شود.

 

من شاکرانه از این شیوه فکر کردن لذت می برم و به زیباییها و لطف بینهایت خدا فکر می کنم و شادم.

 

من شاکرانه از این خوشبختی عمیقی که دارم لذت می برم. 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مشاوره، گفتگو، آموزشهای روان شناسی کاربردی، استفاده از روان شناسی برای زندگی شاد و فعال و ... خانمهای ساکن در اهواز و خوزستان! ادرس ایمیل بگذارید تا در تماس باشیم. خــــــوش آمــــــــدید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 656
  • کدهای اختصاصی
    به خاطر همین لحظه لبخنـــد بزن